Author Topic: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.  (Read 875 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« on: January 11, 2016, 09:13:17 PM »
Fucking Finally, was getting scared there. Still a bit nervous cause it happens to fall on Mother's Day, the single busiest day of the year, but I think I can wiggle my way out of there in time.


Roll call, who's in??
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #1 on: January 12, 2016, 10:04:00 PM »
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of

Offline bosk1

  • Bow down to Boskaryus
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1094
  • Hard-hearted harbinger of haggis
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #2 on: January 13, 2016, 02:41:59 PM »
lolOakland.  If it's not San Francisco, it's not worth going.
"The Supreme Court of the United States has descended from the disciplined legal reasoning of John Marshall and Joseph Story to the mystical aphorisms of the fortune cookie."

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #3 on: January 14, 2016, 12:03:06 AM »
I'm cool with it, easier to get in and out, and about fifteen minutes from my work. So frikkin there.



But yeah, lolOakland...
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of

Offline bosk1

  • Bow down to Boskaryus
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1094
  • Hard-hearted harbinger of haggis
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #4 on: January 14, 2016, 08:00:29 AM »
;)  I should be there.  I just need to figure out how to get the presale to work.  Did you find the prices anywhere?
"The Supreme Court of the United States has descended from the disciplined legal reasoning of John Marshall and Joseph Story to the mystical aphorisms of the fortune cookie."

Offline bosk1

  • Bow down to Boskaryus
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1094
  • Hard-hearted harbinger of haggis
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #5 on: January 14, 2016, 11:31:53 AM »
Site was a pain to navigate, but got in eventually.
"The Supreme Court of the United States has descended from the disciplined legal reasoning of John Marshall and Joseph Story to the mystical aphorisms of the fortune cookie."

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #6 on: January 14, 2016, 12:29:16 PM »
I didn't have any difficulties, sitting in front of the mezzanine section.
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #7 on: January 14, 2016, 12:30:29 PM »
Was shocked at early show time though, 6:30?? Wtf??
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of

Offline sanjoseartist

  • Posts: 1
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #8 on: January 14, 2016, 03:39:54 PM »
Hi, all of my friends are country western fans, ugh, I have 1 ticket for Oakland show and would love to meet up with fellow fans. I'm a mom and my kids are in other cities, so what a better way to treat myself. Where do you guys meet?

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #9 on: January 14, 2016, 07:40:02 PM »
Hi, all of my friends are country western fans, ugh, I have 1 ticket for Oakland show and would love to meet up with fellow fans. I'm a mom and my kids are in other cities, so what a better way to treat myself. Where do you guys meet?

First off, welcome to DTF :)

They usually play at the Warfeild in the city where we have a regular place, but as to Oakland, not so sure. Keep an eye on this thread and if there's gonna be a meet up, it'll be posted here. Apologies for the Country/Western friends, most of mine are hip hop so I feel where you're coming from  :lol
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of

Offline jcmistat

  • Posts: 823
  • Gender: Male
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #10 on: January 20, 2016, 01:52:55 AM »
Was shocked at early show time though, 6:30?? Wtf??

I'm seeing 7:30 for the show where are you getting 6:30?

Haven't purchased tickets yet but I plan to. I have no idea which section I should get tickets for hmm, seated in the balcony/mezzanine or floor?   

Offline bosk1

  • Bow down to Boskaryus
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1094
  • Hard-hearted harbinger of haggis
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #11 on: January 20, 2016, 09:04:30 AM »
Maybe doors are at 6:30?
"The Supreme Court of the United States has descended from the disciplined legal reasoning of John Marshall and Joseph Story to the mystical aphorisms of the fortune cookie."

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #12 on: January 20, 2016, 10:40:22 PM »
Yeah, I totally read that shit wrong, my bad guys. I'll do a bit of research and find a good joint to meet up at, that area has been really booming as far as good cuisine goes, shouldn't be too hard.


Edit- Yeah, there's two or three really good looking joints within a block, let me ask some friends as to which they reccomend.
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of

Offline bosk1

  • Bow down to Boskaryus
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1094
  • Hard-hearted harbinger of haggis
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #13 on: May 03, 2016, 02:10:07 PM »
Wow, can't believe it is almost here. 
"The Supreme Court of the United States has descended from the disciplined legal reasoning of John Marshall and Joseph Story to the mystical aphorisms of the fortune cookie."

Offline lonestar

  • DTF Executive Head Chef
  • Official DTF Tour Guide
  • ****
  • Posts: 14978
  • Gender: Male
  • First Follower
    • Lady Obscure Music Magazine
Re: 2016-5-8 Fox Theater, Oakland, Ca.
« Reply #14 on: May 08, 2016, 06:58:25 PM »
Game on kids.
Quote from: nightmare_cinema
So should lonestar and I have babies or something now, is that how this works?
Dang, you're easily the coolest fogey I know of